Osztrák gleccserek, egyiptomi búvárkodás és olasz körút | Pannonmagazin
-KiemeltÉletmódSzínes

Osztrák gleccserek, egyiptomi búvárkodás és olasz körút

Így nyaraltak az Irigy Hónaljmirigy tagjai

Aktív nyaralással pihenték ki az év fáradalmait az Irigy Hónaljmirigy tagjai. Míg a népszerű banda nagy része határon innen lazított a nyári leállásban, addig Varga Győző, Kabai Laci és Papp Feri nyakába vette a világot. Győző egy olasz körutazáson kalandozott családjával, Feri egy egyiptomi búvárparadicsomban merült el párjával, Laci pedig a többiekkel ellentétben a télbe, az osztrák hegyekbe menekült a nyárból.

Füstölgő Vezúv, osztrák gleccserek és egyiptomi búvárparadicsom színesítette az Irigy Hónaljmirigy tagjainak nyári vakációját. Az ország paródiamesterei aktív nyaralással pihentek rá a következő nagykoncertjük előkészületeire, néhány hónap múlva ugyanis újra az Arénában áll színpadra a „nyolc kan”. Varga Győző olasz körutazásáról mesélt:

„Mi nem a strandon pihenős nyaralók vagyunk, hanem az aktív, felfedező utazók. Szeretünk felkerekedni és menni, amerre csak lehet, ezért idén egy olaszországi körutat terveztünk be. Jártunk Nápolyban, Sorrentóban, Pompeiben, Positanóban és a Vezúvnál is. Fiam nagy szívfájdalmára pont akkor pusztított a nagy erdőtűz a Vezúvnál, amikor érkeztünk, így nem tudtuk megnézni a krátert, mivel minden le volt zárva, füstölt a Vezúv oldala.”

Kabai Laci szinte levegővétel nélkül áradozott idei nyaralásának érdekes helyszíneiről, ahová közösen utaztak feleségével, Krisztinával. Az osztrák hegyvidék körbeutazásához egy korábban – az ausztriai Wagrainban – szerzett téli síélmény hozta meg a kedvüket.

„Mi már nem nagyon bírjuk a kánikulát, ami főleg a jelmezes fellépéseknek köszönhető, ugyanis akármekkora a hőség, mi ugrálunk és tombolunk a színpadon. 10 évvel ezelőtt fordult elő először, hogy a tengerparti napozás helyett télies kikapcsolódást választottunk, de ez volt életünk legjobb döntése. Idén a 3000 méteres gleccserek társaságában, a Wolfgang tavon csónakban, a Silberkar szurdokban, és Európa legmagasabb függő hídján állva is sikerült kikapcsolódnunk a friss levegőben.”

sorolta „nyári” élményeit Laci, akivel szemben Papp Feri igazi tengerparti kikapcsolódásra vágyott párjával, így egészen Egyiptomig repültek.

„Egy hetet töltöttünk Sharm el Sheikhben a barátnőmmel. Érkezésünk előtti héten történt egy tragikus terrorcselekmény Hurghadán, mi viszont ebből szerencsére semmit sem érzékeltünk, ugyanúgy sétálgattunk a városban. Azt persze láttuk, hogy minden nagyjából 30%-on működött, kevesen voltak a szállodákban és a beacheken, de mi nagyon jól éreztük magunkat így is. Quadoztunk a sivatagban és snorkeleztünk a Vörös-tengerben. Külön élmény volt, hogy ki se kellett hajóznunk, már a szálloda tengerpartjánál is csodálatosan színes halakkal úszkálhattunk.”